Thursday, September 22, 2022
Google search engine
Homeپاکستان کی سیاسی صورتحال سے تعلقات متاثر نہیں ہوں گے، امریکا
Array

پاکستان کی سیاسی صورتحال سے تعلقات متاثر نہیں ہوں گے، امریکا


واشنگٹن: (جہانزیب علی) امریکی محکمہ خارجہ کے سینئر عہدیدار کا کہنا ہے کہ امریکہ پاکستان کے ساتھ دیرینہ تعاون کو قدر کی نگاہ سے دیکھتا ہے، سیاسی صورتحال یا حکومت میں تیزی سے تبدیلیاں اس پر اثر انداز نہیں ہوتی۔

محکمہ خارجہ کے سینئر عہدیدار نے اے آر وائی نیوز سے خصوصی گفتگو کرتے ہوئے کہا کہ امریکی حکام کی پاکستانی وفد کے ساتھ حال ہی میں منعقد ہونے والے مذاکرات صحت کے شعبہ سے متعلق تھے، جس میں پاکستانی سی ڈی سی کے قیام، حفاظتی ٹیکوں، زچہ و بچہ کی صحت، کوویڈ 19 کی امدادی کوششوں اور غیر مواصلاتی امداد کے لیے امریکی فنڈز فراہم کرنے پر توجہ مرکوز کی گئی تھی۔

انہوں نے کہا کہ “ہم پاکستان کے ساتھ کئی شعبوں میں دیرینہ تعاون کو قدر کی نگاہ سے دیکھتے ہیں، اور اس سال ہمارے دوطرفہ تعلقات کی 75 ویں سالگرہ منائی جا رہی ہے۔ عہدیدار نے کہا کہ صحت کے شعبے میں کم از کم دو دہائیوں سے صحت کے مضبوط روابط ہیں۔

امریکی عہدیدار نے کہا کہ “میں سمجھتا ہوں کہ جو بھی حکومت ہو وہ دفتر میں اقتدار میں ہوتی ہے، آپ جانتے ہیں، ہم واقعی پاکستان کے ساتھ اپنے تعاون کو اہمیت دیتے ہیں۔

پاکستان میں تیز رفتار سیاسی تبدیلیوں کے بارے میں پوچھے جانے پر سینئر اہلکار نے کہا کہ ہم ایک مضبوط، خوشحال اور جمہوری پاکستان کو امریکی مفادات کے لیے اہم سمجھتے ہیں۔

دیگر شعبوں میں جہاں ہم تعاون جاری رکھے ہوئے ہیں وہ یو ایس پاکستان ویمن کونسل کے ذریعے خواتین کو پاکستانی معیشت میں ضم کرنا ہے ، ہمارے سفیر اقتصادی اور صحت اور ماحولیاتی سائنس اور ٹیکنالوجی کے تمام مسائل میں توانائی کے مسائل پر توجہ مرکوز کرنے میں بہت دلچسپی رکھتے ہیں جو کہ مسلسل بڑھ رہے ہیں۔

پاکستانی وفد کے ساتھ ملاقات کی تفصیلات بتاتے ہوئے اسٹیٹ ڈپارٹمنٹ کے اہلکار نے کہا کہ بات چیت کے دوران جن امور پر گفتگو کی گئی، ان میں پاکستان نیشنل انسٹی ٹیوٹ آف ہیلتھ کو عطیہ کی گئی موبائل ٹیسٹنگ لیب بھی شامل تھی، ان لیبز کی مالیت 4.6 ملین ڈالر ہے۔  اور لیبز کا استعمال پاکستان کی کوویڈ 19 اور دیگر متعدی بیماریوں کی تشخیص کرنے کی صلاحیت کو موثر بنانے کے لیے کیا جائے گا۔

امریکہ اور پاکستان نے صحت کے شعبے میں ہمارے مضبوط دوطرفہ تعاون کو مزید گہرا کرنے کے لیے واشنگٹن ڈی سی میں امریکی محکمہ خارجہ میں یو ایس پاکستان ہیلتھ ڈائیلاگ کی میزبانی کی۔

امریکی فریق کی مشترکہ قیادت یو ایس ایجنسی فار انٹرنیشنل ڈویلپمنٹ (یو ایس ایڈ) کے اسسٹنٹ ایڈمنسٹریٹر برائے عالمی صحت اتل گاوندے اور یو ایس ڈپارٹمنٹ آف ہیلتھ اینڈ ہیومن سروسز (ڈی ایچ ایچ ایس) کے اسسٹنٹ سکریٹری برائے عالمی امور لوئس پیس نے کی، اور اس میں محکمہ کی نمائندگی بھی شامل تھی۔

ریاست، یو ایس سینٹرز فار ڈیزیز کنٹرول اینڈ پریوینشن (CDC) اور فوڈ اینڈ ڈرگ ایڈمنسٹریشن (FDA)۔  نیشنل ہیلتھ سروسز، ریگولیشنز اور کوآرڈینیشن کے وفاقی وزیر عبدالقادر پٹیل نے پاکستانی وفد کی قیادت کی، جس میں ڈرگ ریگولیٹری اتھارٹی آف پاکستان، فیڈرل ڈائریکٹوریٹ آف امیونائزیشن، اور وزارت خارجہ کے حکام شامل تھے۔

“ہیلتھ ڈائیلاگ امریکہ اور پاکستان کے درمیان مضبوط تعلقات کی ایک مثال ہے اور ہمارے دوطرفہ تعلقات کی گہرائی اور وسعت کو اجاگر کرتا ہے، جو اس سال اپنی 75 ویں سالگرہ منا رہا ہے۔

اس کے علاوہ، یو ایس سی ڈی سی نے حکومت پاکستان کو پاکستان فیلڈ ایپیڈیمولوجی ٹریننگ پروگرام کی کامیاب منتقلی کا اعلان کیا، اور یہ کہ وہ اس پروگرام اور دیگر جاری سرمایہ کاری کو مضبوط بیماریوں کی نگرانی اور رسپانس سسٹم کی حمایت اور مربوط کرنے کے لیے استوار کرے گا۔

امریکی عہدیدار نے کہا کہ بات چیت کے لیے لوگوں کو اکٹھا کرنے کا یہ واقعی ایک مثبت پہلو ہے، اور ہو سکتا ہے کہ زیادہ رسمی اور غیر رسمی کام کرنے والا رشتہ مزید مضبوط اور گہرا ہو جائے۔

Comments





Source link

RELATED ARTICLES

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -
Google search engine

Most Popular

Recent Comments

Maria on Woo Ninja
Maria on Premium Quality
Maria on Woo Logo
Maria on Ninja Silhouette
Maria on Ship Your Idea
Maria on Woo Ninja
Maria on Woo Single #2
Maria on Happy Ninja
Maria on Happy Ninja
Ryan on Ship Your Idea
Stuart on Ship Your Idea
Stuart on Ship Your Idea
Stuart on Happy Ninja
Stuart on Flying Ninja
Coen Jacobs on Woo Album #3
Coen Jacobs on Woo Album #4
Coen Jacobs on Ninja Silhouette
Coen Jacobs on Flying Ninja
student on Ninja Silhouette
Magnus on Woo Logo
Magnus on Patient Ninja
Cobus Bester on Woo Single #2
Cobus Bester on Woo Ninja
Andrew on Premium Quality
Cobus Bester on Woo Logo
Andrew on Flying Ninja
Cobus Bester on Woo Album #2
Cobus Bester on Ship Your Idea
Andrew on Happy Ninja
Cobus Bester on Ninja Silhouette
Cobus Bester on Premium Quality
Cobus Bester on Patient Ninja
Cobus Bester on Flying Ninja
James Koster on Patient Ninja
James Koster on Woo Album #4
James Koster on Ship Your Idea