Sunday, March 3, 2024
Online Free Business listing Directory to Grow your Sales
HomeLatest Breaking newsPakistan refuses to answer on dawood ibrahim and lashkar chief hafiz saeed...

Pakistan refuses to answer on dawood ibrahim and lashkar chief hafiz saeed in interpol conference imt


نئی دہلی : قومی راجدھانی دہلی کے پرگتی میدان میں انٹرپول کی 90 ویں سالانہ جنرل اسمبلی کا انعقاد کیا گیا ہے ۔ چار دنوں تک چلنے والی اس جنرل اسمبلی میں دنیا کے 195 ممالک کے نمائندے شرکت کررہے ہیں ، جن میں اراکین ممالک کے وزرا ، پولیس سربراہ اور سینٹرل بیورو کے سربراہ اور سینئر پولیس اہلکار شامل ہیں ۔ اس میٹنگ میں شریک ہونے کیلئے پاکستانی وفد بھی دہلی پہنچا ہے ۔

انٹرپول کے پروگرام میں پاکستان کے اس وفد سے جب پوچھا گیا کہ کیا وہ انڈرورلڈ ڈان داود ابراہیم اور لشکر طیبہ کے سربراہ حافظ سعید کو ہندوستان کو سونپ دیں گے تو اس سوال پر انہوں نے خاموشی اختیار کرلی ۔

اس دوران نیوز18 ہندی نے سوال کیا کہ بین الاقوامی پلیٹ فارم پر لگاتار یہ بات کہی گئی ہے کہ داود پاکستان میں ہے ، اس پر آپ کا کیا رد عمل ہے ؟ نیوز18 ہندی نے ساتھ ہی پوچھا کہ کیا داود پاکستان میں ہے؟ کیا وہ کراچی کے کلفٹن روڈ پر رہتا ہے؟ اس پر کیا پاکستان کا کہنا ہے ؟

یہ بھی پڑھئے: دہلی فساد: عمر خالد کو ہائی کورٹ سے لگا جھٹکا، خارج ہوئی ضمانت کی عرضی، جانئے پورا معاملہ

یہ بھی پڑھئے: ہندوستان کی ٹیم ایشیا کپ 2023 کیلئے پاکستان جائے گی یا نہیں؟BCCI سکریٹری نے دیا بڑا اپ ڈیٹ

حالانکہ ان سبھی سوالات پر بھی پاکستان کی فیڈرل انویسٹی گیشن ایجنسی ( ایف آئی اے) کے ڈائریکٹر جنرل محسن بٹ نے جواب دینے سے انکار کردیا ۔ بتادیں کہ راجدھانی دہلی میں 18 اکتوبر سے 21 اکتوبر تک جنرل اسمبلی کی میٹنگ ہوگی ۔ یہ جنرل اسمبلی انٹرپول کی اعلی ترین گورننگ باڈی ہے اور اس کا اجلاس سال میں ایک مرتبہ ہوتا ہے ۔

قابل ذکر ہے کہ ہندوستان میں انٹرپول جنرل اسمبلی کی میٹنگ 25 سالوں کے وقفہ کے بعد ہورہی ہے ۔ پچھلی مرتبہ ہندوستان میں یہ جنرل اسمبلی 1997 میں ہوئی تھی ۔

Published by:Imtiyaz Saqibe

First published:

سب سے پہلے پڑھیں نیوز18اردوپر اردو خبریں، اردو میں بریکینگ نیوز ۔ آج کی تازہ خبر، لائیو نیوز اپ ڈیٹ، پڑھیں سب سے بھروسہ مند اردو نیوز،نیوز18 اردو ڈاٹ کام پر ، جانیئے اپنی ریاست ملک وبیرون ملک اور بالخصوص مشرقی وسطیٰ ،انٹرٹینمنٹ، اسپورٹس، بزنس، ہیلتھ، تعلیم وروزگار سے متعلق تمام تفصیلات۔ نیوز18 اردو کو ٹویٹر ، فیس بک ، انسٹاگرام ،یو ٹیوب ، ڈیلی ہنٹ ، شیئر چاٹ اور کوایپ پر فالو کریں ۔





Source link

RELATED ARTICLES

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

Most Popular

Recent Comments