HomeUncategorizedGuinness World Records Officially Declares Monday as Worst Day of the Week...

Guinness World Records Officially Declares Monday as Worst Day of the Week rah mgb


ہم باضابطہ طور پر پیر کو ہفتے کے بدترین دن کا ریکارڈ دے رہے ہیں

ہم باضابطہ طور پر پیر کو ہفتے کے بدترین دن کا ریکارڈ دے رہے ہیں

گنیز ورلڈ ریکارڈز نے اس کی درجہ بندی کی ہے۔ پیر کے روز کا مطلب ہے کہ آپ سرکاری طور پر اعلان کردہ اور عالمی طور پر منظور شدہ ہفتے کے بدترین دن میں داخل ہورہے ہیں۔ اب آپ پیر کے دن ہونے پر اپنی عمومی بدمزگی کو مورد الزام ٹھہرا سکتے ہیں۔ یہ ہفتے کے باقی چھ دنوں کے لیے بھی تشویش کا باعث بن سکتا ہے۔

  • News18 Urdu
  • Last Updated :
  • inter, IndiaSaudi ArabiaSaudi ArabiaSaudi ArabiaSaudi Arabia
گنیز ورلڈ ریکارڈ (Guinness World Records) نے باضابطہ طور پر پیر کو ہفتے کا بدترین دن قرار دیا ہے۔ جو کوئی بھی ادارہ جاتی ماحول میں کام کرتا یا پڑھتا ہے تو وہ جانتا ہے کہ پیر کے روز کام کا زیادہ بار رہتا ہے۔ گنیز ورلڈ ریکارڈز نے اس کی درجہ بندی کی ہے۔ پیر کے روز کا مطلب ہے کہ آپ سرکاری طور پر اعلان کردہ اور عالمی طور پر منظور شدہ ہفتے کے بدترین دن میں داخل ہورہے ہیں۔ اب آپ پیر کے دن ہونے پر اپنی عمومی بدمزگی کو مورد الزام ٹھہرا سکتے ہیں۔ یہ ہفتے کے باقی چھ دنوں کے لیے بھی تشویش کا باعث بن سکتا ہے۔

ورلڈ ریکارڈز نے ٹویٹ کیا کہ ہم باضابطہ طور پر پیر کو ہفتے کا بدترین دن قرار دے رہے ہیں۔ جب کہ ایک ٹویٹر صارف نے گنیز ورلڈ ریکارڈ کی اس پوسٹ پر ٹوئٹ کیا کہ آپ نے کافی تاخیر سے اس کا اعلان کیا ہے۔

مقبول یوٹیوبر MrBeast نے کہا کہ بدھ کے بارے میں کیا ہوگا؟ یہ عجیب لگتا ہے۔ گنیز بک آف ریکارڈز جسے اب گنیز ورلڈ ریکارڈز کے نام سے جانا جاتا ہے، اس کی 143 ملین سے زیادہ کاپیاں فروخت ہو چکی ہیں، یہ 100 ممالک میں پھیلی ہوا ہے اور کم از کم 22 زبانوں میں شائع ہوتا ہے۔ 27 اگست اس دن کی نشاندہی کرتا ہے جس دن سالانہ کتاب پہلی بار 1955 میں شائع ہوئی تھی۔

یہ بھی پڑھیں: 

کتاب کے پیچھے سر ہیو بیور کا پتہ لگایا جا سکتا ہے، جو نومبر 1951 میں اپنے ساتھیوں کے ساتھ شکار کے سفر پر گئے تھے۔ اس نے گولڈن پلور کو گولی مارنے کی کوشش کی لیکن وہ چھوٹ گیا۔ ناکامی کے بعد بیور اور اس کے دوستوں نے بحث شروع کر دی کہ آیا گولڈن پلور یورپ کا تیز ترین گیم برڈ ہے۔

Published by:Mohammad Rahman Pasha

First published:



Source link

RELATED ARTICLES

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -

Most Popular

Recent Comments