’ہےجذبہ جنوں توہمت نہ ہار‘پاک بھارت ہائی وولٹیج ٹاکرا آج ہوگا،امریکا میں کرکٹ جنون انتہاؤں کو چھو گیا

(اظہر تھراج)پاک بھارت ہائی وولٹیج ٹاکرے کاکاؤنٹ ڈاؤن شروع،دنیابھرمیں شائقین کو بڑے مقابلے کی شدت سے انتظار،نیویارک کےمیدان میں ہوگی قومی پرچموں کی بہار،ہےجذبہ جنوں توہمت نہ ہار،پاکستانیوں نے اپنی ٹیم کو پیغام بھیج دیا ۔پاکستان اور بھارت کا میچ آج شام ساڑھے 7بجےشروع ہوگا۔

ٹی ٹوئنٹی ورلڈ کپ کا سب سے بڑا میچ آج پاکستان اور بھارت کےدرمیان کھیلا جائے گا ، کھیل کے دیوانوں نے ٹیم پاکستان کو گڈ لک کا پیغام دے دیا،ٹی ٹوئنٹی ورلڈ کپ میں پاکستان اور بھارت آج نیویارک کے کرکٹ اسٹیڈیم میں مدمقابل آرہے ہیں۔

ویسے تو قومی ٹیم کا ورلڈکپ میں آغاز اچھا نہ ہوا اور اسے  امریکا کے ہاتھوں اپ سیٹ شکست کا سامنا کرنا پڑا لیکن شائقین کرکٹ قومی ٹیم کے لیے دعاگو ہیں اور اس امید کا اظہار کر رہے ہیں کہ ٹیم روایتی حریف کو شکست دے کر ایونٹ میں شاندار کم بیک کرے گی۔کہتے ہیں کہ جذبہ جنوں توہمت نہ ہار۔

 پاکستان کرکٹ ٹیم نے میچ کی تیاری کے لیے گزشتہ روزپریکٹس کی جبکہ بھارتی ٹیم کے صرف دو کھلاڑیوں نے آپشنل ٹریننگ سیشن میں حصہ لیا۔ٹی ٹوئنٹی فارمیٹ میں دونوں ٹیمیں 12 مرتبہ مدمقابل آئی ہیں، 8 میچ بھارت کے نام رہے جبکہ 3 میں پاکستان نے فتح حاصل کی، ایک میچ ٹائی رہا ۔

دوسری جانب  پاکستان بمقابلہ بھارت کرکٹ جنون عروج پر پہنچ گیا ،امریکا آج عملی طورپر ناقابل یقین سین دیکھنے والا ہے۔روایتی حریفوں کے ٹی 20 ورلڈکپ ٹاکرے کیلئے دنیا بھر کی ویویور شپ ابھی سے بنالی گئی ہے اور ایک کمپنی نے ایک ٹکٹ کی ریکارڈ قیمت برائے فروخت لگاکر سب کو پاگل کردیا ہے۔ 
یہاں تک کہ امریکیوں کے لیے بھی جو کسی کے ساتھ ساتھ بڑا کام کرتے ہیں، آج کے بھارت بمقابلہ پاکستان ٹوئنٹی 20 ورلڈ کپ کے تصادم کی شدت کچھ کا سر چکرانے میں لگتی ہے۔ ان کی سرزمین پر کھیل کے عظیم بین الاقوامی رنجش والے میچوں میں سے ایک کے شیڈول کے ذریعے ایسا محسوس ہوتا ہے کہ کرکٹ واقعی ریاست ہائے متحدہ امریکا کےمیدان میں اتری ہے۔  اس ٹورنامنٹ کے 19ویں میچ کے لیے نیو یارک میں پچ کی حالت صرف سازش میں اضافہ کرتی ہے۔

امریکا میں اس سال ایک سپورٹ ایونٹ 125 ملین لوگوں نے دیکھا،اب اس میں 4 گنا اضافہ ہونے والا ہے۔ تقریباً 20 ملین امریکی گھرانوں میں براہ راست میچ دستیاب ہو گا اور پورے شمالی امریکہ میں جنوبی ایشیائی ورثے کے 7.5 ملین تارکین وطن اس کی مدد کریں گے۔ پاکستان کے ساتھ ہندوستان کا تصادم امریکہ میں بڑھتے ہوئے کرکٹ مارکیٹ کے لیے بہترین آل سٹار شو ڈاؤن ہونے کا وعدہ کرتا ہے۔ورلڈ کپ ٹائی دیکھنے کے لیے دنیا بھر میں 500 ملین سے زیادہ شائقین شرکت کرنے کے لیے تیار ہیں.

 ضرورپڑھیں:ٹی 20ورلڈکپ:کس کا میچ کب ہوگا؟مکمل شیڈول
اس بات کا ثبوت  یہ ہے کہ شہر کا سب سے گرم ترین ٹکٹ کل اس وقت سامنے آیا جب ایونٹ کی دوبارہ فروخت کی سائٹ  سٹب ہب کے پاس £137,500 میں خریداری کے لیے سیٹ دستیاب تھی۔ مہمان نوازی کے پیکج کی فیس  £7,500 تھی۔پاکستانی کرنسی میں 4 کروڑ ،84 لاکھ کا یہ پیکج ہے۔

Leave a Comment